Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2006 20:12 - “Скъпи дядо Коледа”
Автор: poems Категория: Хоби   
Прочетен: 2491 Коментари: 0 Гласове:
0




“Скъпи дядо Коледа”

Днес чух по радио Дарик това:

Скъпи дядо Коледа,

Вечер мама и татко много плачат.
Сигурно ги е страх да не ги забравиш.
Затова те моля и те получат подарък за Коледа.
А аз искам само да имам сърце, за да мога да ги обичам още повече.


Така ме вцепени, че се осъзнах едва след няколко минути. Усетих как сърцето ми се е свило. Разбрах и колко отдавна не ми се беше случвало рекламно послание да ме засегне толкова тежко.

Текстът по-горе определено го е измислил човек със сърце. Човек, който е отгледал деца. И не знам дали не е необходимо да имаш собствено дете, за да можеш да го разбереш. Не знам и на колко човека е въздействало по този начин.

Посланието е във връзка с кампанията на БЧК “Българската Коледа”. Накрая на рекламата го разбирате, ако все още не стоите вцепенен и ако може да мислите веднага след горните думи. Кампанията завършва с призив да се обадите на мобилен телефон 1117 и чрез обаждането си да дарите 1 лв.На Коледа стават чудеса ,нека Господ направи чудото на този светъл празник да не гладуват дечицата ,не само в България но и по-цял свят.Ние можем да помогнем,нека го направим ,нека нахпаним децата в неравностойно положение.



Тагове:   дядо,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: poems
Категория: Хоби
Прочетен: 2566857
Постинги: 151
Коментари: 875
Гласове: 730
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031