Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2006 18:41 - Най-великата тайна за правене на пари в историята
Автор: poems Категория: Хоби   
Прочетен: 3195 Коментари: 5 Гласове:
0



Най-великата тайна за правене на пари в историята
Джо Витале

Ако искате пари, вие трябва да направите само едно нещо. Това е единственото нещо, което някои от най-богатите хора на планетата за вършили и вършат. Това е единственото нещо, използвано в различни древни култури и все още практикувано. Това е единственото нещо, което ще доведе пари до всеки, който го прави, но едновременно много хора се страхуват да го вършат.

Какво е това единствено нещо? Джон Д. Рокфелър го направи още като дете. Той стана милиардер. Андрю Карнеги също го направи. Стана магнат. Каква е най-великата тайна за правене на пари в историята? Какво е единственото нещо, което работи за всекиго?

Раздавайте пари. Точно така. Раздавайте ги. Раздавайте ги на хора, който ви помагат да се свързвате с вътрешният си свят. Раздавайте ги на хора, който Ви вдъхновяват, служат Ви, лекуват Ви, обичат Ви. Раздавайте ги на хора, без да очаквате да Ви ги върнат, а ги давайте, знаейки, че ще се върнат при Вас умножени от някой източник.

През 1924 Джон Д. Рокфелър в писмо до сина си му обясни склонността си да раздава пари. Той написа “…в началото на изкарването на пари, назад в детството ми, аз започнах да ги раздавам и продължавах да засилвам подаръците, докато печалбата ми се засилваше…” Забелязахте ли какво е казал? Той раздавал повече пари като получавал по-голяма печалба. През целия си живот е раздал $550 милиона долара.

П.Т. Барнъм също раздавал пари. Както написах в книгата ми за него, “всяка минута се ражда клиент”, Барнъм вярваше в това, което наричаше “изгодна филантропия”. Той знаеше, че даването ще доведе до получаване. Той също стана един от най-богатите хора на света.

Андрю Карнеги също е раздавал много. Когато завещанието му било отворено през 1919, то показало, че той бил раздал $350 милиона долара.

Докато някои може да спорят, че тези ранни магнати имали пари за раздаване, затова им е било лесно, аз бих спорил, че те са имали пари отчасти и затова, защото са били готови да раздават свободно. Раздаването довело до повече богатство.

Днес е на мода за бизнесите да давате пари за каузи, за които си струва. То ги кара да изглеждат добре и естествено помага на тези, които го получават. Даването може да бъде добро за бизнеса. Но това, за което говоря, е индивидуално даване. Говоря за това да давате пари, за да получавате повече пари.

Ако има нещо, което мисля, че хората правят погрешно, когато се упражняват да дават е, че те дават прекалено малко. Те държат на парите си и ги оставят да се цедуркат, когато стане дума за даване. И затова те не получават. Трябва да давате и да давате много, да бъдете в течението на живота да получавате.

Помня когато за пръв път чух за идеята за даване. Помислих си, че беше измама да ме заставят да давам пари на хората, които ми казваха да давам. Ако аз наистина давах, беше като скъперник. Естествено, каквото получавах беше еквивалентно на това, което давах. Давах малко. Получавах малко. Но после един ден реших да тествам теорията на даването.

Обичам вдъхновяващите истории. Чета ги, слушам ги, споделям ги и ги разказвам. Реших да благодаря на Майк Доули от tut.com за вдъхновяващите съобщения, които той споделяше всеки ден с мен по електронната поща. Реших да му дам малко пари. В миналото аз бих му дал може би пет долара. Но това бе, когато изхождах от оскъдицата и се страхувах, че принципа на даването няма да работи. Този път щеше да бъде различно. Извадих чековата си книжка и написах чек за хиляда долара.

Майк беше зашеметен. Той получи чека ми по пощата и почти кара извън шосето по пътя за вкъщи. Той не можа да го повярва. Обичах да го правя щастлив. Наслаждавах се да му давам пари. Каквото и да правеше за мен беше добре. Каквото получих беше невероятното чувство, че помагам на някого да продължи да прави това, в което вярвах. Беше вътрешна треска да му помогна, още се наслаждавам да му пращам парите.

И тогава нещо великолепно започна да се случва. Изведнъж получих обаждане от човек, който ме искаше за втори автор на книгата му, работа, която ми даваше много пъти това, което бях раздал. И после издател от Япония се свърза с мен и искаше да купи правата за превод на моя бестселър “Духовен Маркетинг”. Те също ми предложиха много пъти това, което бях дал на приятеля си като подарък.

Истинският скептик може да каже, че тези случки не са свързани. Може би в съзнанието на скептика не са. В моето те са. Когато давах пари на Майк, аз пратих съобщение на себе си и на света, че бях благополучен и в течението. Аз също устроих магнетичен принцип, който привличаше пари към мен: както даваш, така и ще получаваш.

Давайте време и ще имате време.
Давайте продукти и ще получите продукти.
Давайте любов и ще получите любов.
Давайте пари и ще получите пари.

Този единствен съвет сам може да трансформира финансите ви. Помислете си за човека или хората, които са ви вдъхновили през последната седмица. Кой ви накара да се чувствате добре за себе си, за живота си, за мечтите си или за целите си? Дайте на този човек малко пари. Дайте му нещо от сърцето си. Не бъдете стиснат. Елате от изобилие, не от оскъдност. Давайте без да очаквате да получавате от този човек, но очаквайте да ви бъдат върнати. Докато го правите, ще видите собственото си благополучие да расте. Опитайте го и ще видите.



Тагове:   най,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. niker - Голямото раздаване !
25.11.2006 23:04
Да бе ,и аз съм готов да раздавам пари,но първо на мен някои да ми "раздава" . Ясна е схемата.Правиш парички някак си,а то тези неща както си ги знаем стават нечрез яко бачкане ,ами с други неща...всички си ги знаем ,но си затваряме очите защото така ни е изгодно.Та ,ако някой е чувал за това какво е имиджмейкър ,ша му светне за кво става на въпрос.Една фондация с идеална цел си представям на света (ще храним невръстните пеленачета от третия свят) ,излизаме пред обществото и раздухваме-ето аз давам толкова пари, и прас няколко милона в сметката на фондацията.Хвърля няколко кашончета с обещаната помощт на горките завалии и готово.Каква е целта?Целта е супер яка-парите в фондациите не се облагат с данъци,спести си някои друг долар човечеца,а и пред обществото се показа като най,ама най-хуманния човек на света.
Не вярвам на такива неща.Все пак ,ако някой вярва нека ми изпрати на мен ,защото и аз съм си завалия ,па и аз после като ме питат за вас ще казвам колко хубав човек сте.Нека си помечтая малко и аз - ако бех богат какво ли щех да правя с парите си?Щях да си ги харча с голем кеф ,това ще Ви кажа . Ако това което се говори за успеха ,ами то тогава на този свят нямаше да я има тази разлика межу бедните и богатите или пък ако я имаше то думата -беден нямаше да носи същия смисъл.
Това е един трик на по-богатите хора ,които живееят сред нас,и чрез това "раздаване" всъщност ,колкото и парадоксално да звучи, Ви опразват джоба и с малкото което има в него.Такаче извода е ясен,ако си невеж и наивен ,ще повярваш на тези неща,а ако си използваш мозъчните зачатия може и да ти просветне истината и тя е -невярваите на богатия.Народа го е казал най-добре- когато си в нужда богатия няма да ти помогне, а именно бедния ще ти помогне макар и с малкото което има.Небъдете наивници,бъдете реалисти.На този свят нищо даром неидва,или ако идва то после стократно ще има да си връщате.
цитирай
2. poems - Виж сега какво брато, ти си абсол...
26.11.2006 08:24
Виж сега какво брато,ти си абсолютно прав помощите са малки за разлика на огромните цифри който са на сметката на една фондация.Това си ечисто пране на пари ,ако мен ме питаш .Обиясни ми как например ще се изхранят 12 000,000 деца в Африка като и там имат същия проблем с корупцията.За мен лично най-добрия начин за печелене на пари е здраво и упорито бачкане,и също искам да ти кажа и че си прав на този свят нищо не идва даром а ако идва стократно ще има да си връщаме.А доколкото Джо Витале който е писател на горното той е просто едно разглезено богаташче което си мисли че може да ни научи как да станем богати .А защо той самия не каже как е станал богат ?Сигурно по много честен начин !
цитирай
3. niker - Амин!!!
26.11.2006 19:11
Почти съм на едно мнение с теб .Но човеко разбери ,че богат не се става с мноо бачкане и все пак ти пожелвам успех ,само си пази гърба от контузий.На мен лично не ми трябва някой да ми разяснява как се става богат-ясно е всичко .От Исус та чак до ден днешен нищо ново- кучетата си лаят ,керванът си върви!
цитирай
4. val - хм...
30.11.2006 15:17
Хрисос всъщност казва: "Давайте и ще ви се даде." и още ... "Давйте щедро, без да се скъпите и с радост! ...
Принципът работи! Казвам го от опит :).

Истина е обаче и че когато човек разполага с много пари вече започва да се омайва от тях и забравя кое е ценното - душата му! И това, че може да направи някой друг щастлив с тези пари! Затова и тези изключително богати хора едва ли са спечелили парите си точно с даване и вършене на Божията воля - втова съм съгласна с вас.
цитирай
5. poems - Пак си права богатите хора загубват ...
30.11.2006 16:05
Права си богатите хора загубват душата си -стават егоисти постоянно крадът и се разпореждат .Кой знае за какво се мислят ,но всичко се връща "По-добре беден и щастлив отколкото богат и нещастен"
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: poems
Категория: Хоби
Прочетен: 2566606
Постинги: 151
Коментари: 875
Гласове: 730
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031