Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2006 19:43 - Прочети това на гаджето
Автор: poems Категория: Хоби   
Прочетен: 923 Коментари: 0 Гласове:
0



Обичам те

Обичам те, когато ме целуваш!
Обичам те, когато ме прегъщаш!
Обичам те, когато ми говориш!
Обичам те, когато ми се смееш!

Обичам да те гледам във очите,
обичам да прекарвам пръсти през косите ти!
Обичам те, когато си до мен!
Обичам те, когато мен обичаш!
------------------------------------------------------------------------
Едно цяло

Дори когато се усмихвам
тъгата напира във мен
и сълзите в шепи събирам,
когато те няма в моя ден.

Аз съм тук, а ти толкова далече,
не мога да издържам повече.
Искам да те гушна на мига,
затова изливам чувствата си във стиха.

Но не може с думи да се обясни
това, което мисли сърцето ми.
То обича те така безкрайно,
тъй както никой друг до сега,
не искам всичко да е тайно
нека живеем за мига.

Душата ми пак ридае,
пишейки тези редове.
Тя за теб продължава да мечтае,
самотна в тези късни часове.

Ах, как чакам деня,в който пак ще сме двама
и повече няма да бъда в сълзи обляна,
а влюбени, щастливи ще сме само,
един до друг, просто едно цяло
---------------------------------------------------------------------------
Ти си

Ти си този,който изпълва денят ми със смисъл.
Ти си този,който ме кара да се чувствам желана и неповторима.
Ти си този,който ме научи да уважавам себе си.
Ти си този,който ме пази и закриля от всички,дори от самата мен.

Ти си този,който с лекота разчупи леда на недостъпното момче.
Ти си този,който нахално присвои мислите,мечтите и сърцето ми.
Ти си този,който ме кара да се чувствам различна.
Ти си този,който сънувам всяка звездна нощ.

Ти си този,с когото искам да бъда.....

--------------------------------------------------------------------------
Сама

Исках да заплача, защото бях сама.
Но не можех, не отроних и сълза.
Времето летеше, мъката растеше, а сърцето ми от
болката крещеше.
Не мога, не издържам вече, защо на самота ти ме
обрече?
Дадох цялата си душа и сърце, а ти подигра се с мен
като с дете.
Каза ми, че ме обичаш, че в живота твой на мен можеш
да разчиташ.
Убеждаваше ме, че съм красива, че съм изящна и
талантлива.
Явно всичко свърши. Получи каквото искаше от мен.
Сега самотна съм в ноща , сърцето разбито, а духа
сломен.
Но ще бъда силна няма да се предам.
Любовта си на друг мъж ще отдам.
Щастието ще търся без да спирам, а теб вечно ще
презирам.

Ще си оставя още няколко за по нататък



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: poems
Категория: Хоби
Прочетен: 2575159
Постинги: 151
Коментари: 875
Гласове: 730
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930